Cégünkról
Ismerjen meg minket.
CÉGBEMUTATÓ
1. Bevezetés
Cégünk, a céginformáció.hu adatbázisa szerint a Homm Biztosítási Alkusz Magyarországon bejegyzett korlátolt felelősségű társaság (Kft.) 2025.01.16-tal került bejegyzésre ezen a néven.
A társaság 100%-ban magyar magánszemélyek tulajdonában van.
A társaság Szakmai vezetője Nagyné Szabó Tímea, aki többéves biztosítás szakmai tapasztalattal rendelkezik.
Cégjegyzékszámunk: Cg.13-09-238356
Adószámunk: 13978451-2-13
A Homm Biztosítási Alkusz Kft. rendelkezik mindazokkal az engedélyekkel és feltételekkel, amelyek a biztosítási alkusz tevékenység végzésére jogosítják.
Felügyeleti hatóság: Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete
Felügyeleti engedély szám: H-EN-II-70/2025
Felügyeleti nyilvántartásunkat itt ellenőrizheti: https://fogado.pszaf.hu/regiszter/
Szakmai felelősségbiztosítás: Colonnade Biztosító Zrt. Kötvényszáma: 1180001391
2. Bemutatkozás, célok, portfólió
A cég történetében mérföldkő volt, amikor a már működő Homm Busz Kft. Homm Biztosítási Alkusz Kft-vé alakult át, ezáltal biztosítási alkuszi tevékenységre változtattuk a fő tevékenységünket. Tulajdonosaink több évtizedes vezetői gyakorlattal rendelkeznek - igaz más területen -, de mégis úgy érezték, itt az idő új terület felé nyitni és ezzel a Homm Kft. műszaki szolgáltatását egy új szolgáltatással bővíteni a partnereik számára.
Mind a lakosság, mind a vállalati szegmens kiszolgálása egyaránt fontos számunkra, így a gépjármű biztosítások, vagyon-, balesetbiztosítások, utazási biztosítások, felelősségbiztosítások, jogvédelem biztosítások értékesítésével is segíteni fogjuk leendő ügyfeleinket.
A Társaság elkötelezett híve a folyamatos szakmai fejlődésnek, mely lehetővé teszi a változó ügyféligényeknek való megfelelést, működése során mindenkor szem előtt tartva a hazai pénzügyi piac prudenciális, szakmai és etikai követelményeit és az azoknak való mindenkori megfelelést. Nagy hangsúlyt fogunk fektetni arra, hogy a leendő ügyfeleinknek olyan komplex szolgáltatást nyújtsunk, ami számukra kedvező - ebbe beletartozik a biztosítás kiválasztásán túl az ügyfél kockázatainak feltérképezése is. A biztosítási konstrukciókat előzetes felmérés alapján alakítjuk majd ki, az ügyféllel egyetértésben és testre szabottan. A biztosításokat az ügyfelek azért kötik, hogy a veszélyeztető kockázatok ellen eredményesen védekezzenek. Emiatt azt kell tudni megmutatni az egyének, családok és a vállalatok részére egyaránt, hogy a biztosítási termékek hogyan tudnak gondoskodni róluk, miként tudják megkönnyíteni az életüket, és nem utolsósorban hogyan tudják a biztosítási kiadásaikat optimalizálni. Így a mi feladatunk többek között az, hogy a döntési kényszerből optimális döntési pozícióba emeljük őket, amihez minden szakmai tudást és segítséget meg fogunk adni. Igyekezni fogunk a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtani, és biztosítani a szakmai tanácsadást és képviseletet, miközben közérthető módon fogjuk átadni az információkat az egyes biztosítási termékek tekintetében. Szerződéskötés esetén gondoskodunk azok kezeléséről, időszaki felülvizsgálatokról, nyilvántartásról. Továbbá kellő szakmai felkészültséggel nyújtunk felvilágosítást a biztosítók által meghatározott feltételekről, jogi útvesztőkről. Az értékesítés fókuszú megközelítés helyett a hangsúlyt sokkal inkább a minőségi ügyfélkiszolgálásra fogjuk helyezni. Elsődleges célunk az ügyfélelégedettség fenntartása lesz, minőségi szolgáltatás nyújtásával.
A működésünk fókuszában többek között az fog állni, hogy ügyfeleink legjobban és a számukra legkényelmesebb módon legyenek kiszolgálva. Tevékenységünkhöz az együttműködés során hozzá fog tartozni az állandó kapcsolattartás és tájékoztatás, aminek keretén belül értesítést fogunk küldeni az ügyfeleinknek a biztosítási piacon történő változásokról. Együttműködésünk kiterjed a meglévő biztosítások folyamatos karbantartására, kezelésére, fedezetigazolások, zöldkártyák kiadására, esedékes díjak figyelésére, díjhátralék esetén azonnali intervencióra, valamit a kárrendezés esetén aktívan fogunk közreműködni a gyors és hatékony lebonyolításban. Meggyőződésünk, hogy azzal tudunk versenyképesek maradni a piacon, ha a leendő ügyfeleink minél több olyan hasznos szolgáltatást kapnak cégünktől, amivel le tudjuk venni a vállukról a terhek egy részét. Véleményünk szerint az innováció és az ügyfélélmény a növekedési motorja mindennek. Kreatív ötletekkel, eredeti életszerű gondolatokkal szeretnénk növelni az ügyfélélmény lényeges elemeit, amik többek közt a folyamatosság, a stabilitás, a figyelem, kommunikáció és szolgáltatások.
A biztosítási szakmában a termékek ismerete és a szaktudás mellett elengedhetetlen képesség az, hogy értsünk az ügyfél nyelvén, ezért is tartom a kommunikációt a sikeres alkuszok hatékony eszközének. Mivel a kommunikációra nagy hangsúlyt fogunk fektetni, ezért is gondolom azt, hogy a hatékony kommunikáció fogja előre vinni a céget. Továbbá jelentősen segíteni fog abban minket, hogy új ügyfeleket szerezzünk.
Minden olyan biztosítási terméket ajánlani fogunk az ügyfeleinknek, melyet a Magyarországon részt vevő Biztosító Társaságok értékesítenek és melyekre az ügyfeleinknek szükségük lesz. A vállalkozások részére flottakezelést (5 db járműtől) és egyedi szerződéskezelést is kínálni fogunk. Díjmentesen átnézzük a meglévő biztosítást és javaslatot teszünk, ha találunk optimálisabb megoldást.
Portfoliónk
Gépjármű flották és egyedi szerződések kötelező és Casco biztosítása
CMR, BÁF biztosítás
Tevékenységi engedély kiváltásához szükséges kezesi biztosítás
Csoportos élet- és baleset biztosítás
Szállítmányozói felelősségbiztosítás
Vállalati vagyon és felelősségbiztosítás
Sofőr utas biztosítás
jogvédelem biztosítások
Üzleti filozófiánk, hogy a lehetséges legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsuk Ügyfeleinknek a biztosítások területén - szakértelmünk és piaci tapasztalataink révén. Szolgáltatásunk során Ügyfeleink maradéktalan megelégedésére törekszünk. Függetlenségünk megőrzése mellett korrekt kapcsolatokra törekszünk partnereinkkel, és a biztosítókkal is.
Köszönjük a figyelmet, Nagyné Szabó Tímea